Ha teheted, KÉRLEK válaszd visszaküldéshez a GLS futárszolgálatot, ők a legprofibbak, ez már sokszor kiderült!
A postával kapcsolatban sok a negatív tapasztalatunk, munkájukért felelősséget nem vállalunk!
Visszaküldés határideje: 14 nap (nem munkanap!)
Kizárólag teljesen új terméket tudunk visszavenni, mely nem koszos, nem sérült és használatlan állapotban van, termékcímkével együtt, azaz csak eredeti állapotában tudjuk visszavenni a megrendelt terméket!
A termék visszajuttatási költsége a vásárlót terheli. Javasoljuk, hogy GLS futárszolgálattal küdjék vissza a csomagot, hiszen ez a leggyorsabb, leggödülékenyebb módja.
Személyes vásárlásra és termék személyes visszajuttatására NINCS LEHETŐSÉG!
Ezen az oldalon könnyen megrendelhető a GLS futár:
A csomag megérkezését követően ellenőrizzük, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, a feladó által megadott számlaszámra utaljuk a visszáru termék(ek) összegét.
Kérjük, hogy a csomagban helyezd el a számlaszámod + bankszámlaszám tulajdonos nevét (hibásan vagy hiányosan megadott utalási adatokért nem vállalunk felelősséget), amelyre utalhatunk illetve a termék(ek) számláját (akár kézzel írott verzióban), amit emailben kaptál meg!!
(A bankszámlaszámod és a termék számlájának hiányában nem kezdjük meg a visszáru folyamatot!)
A termék(ek) árát kézhezvételtől számított 14 napon belül belül visszautaljuk részedre.
A visszajuttatási költséget nem áll módunkban megtéríteni.
Kizárólag ingyenes csomagot vagyunk hajlandók átvenni! Portós, vagy utánvétellel feladott csomag átvételét azonnal visszautasítjuk, ezáltal a feladóhoz küldi vissza a futárszolgálat!
Cserére szó szoros értelemben NINCS LEHETŐSÉG!
A megfelelő állapotban visszaküldött termék árát visszatérítjük, újabb rendelés leadása lehetséges természetesen, de külön kezeljük a két csomagot!
Ahová a fenti információk alapján vissza kell küldeni a terméket:
ERDEI ADRIENN
6728, Szeged
Tóbiás György utca 7.
info@rienndivat.hu
(NEM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT!) 30/931 5562 (NEM ÜGYFÉLSZOLGÁLAT!)
(TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK NINCS! Kérlek minden kérdésed emailben tedd fel!)
A fentitől eltérő címzés esetén nem áll módunkban átvenni a csomagot!